Vissa personer..

Har bara inte en egen vilja och kan inte erkänna att dom gjort fel!

juni 22, 2009. Uncategorized. Lämna en kommentar.

Svårt att glömma men..

måste försöka. Tycker ändå det är jävligt lågt att stänga av mobilen och inte höra av sig! Du som jag visste att jag kände mig klämd och ville åka,  faktiskt tycker jag det är jävligt weird att du tog mina bilnycklar. Även att du inte ens sa till dom att gå härifrån för vi skulle prata.

Hur som helst så var det bra att prata med dig idag, du hjälper mig genom denna svåra tid som jag har framför mig. Vi får se om vi hittar på något imorgon. Behöver verkligen tänka på annat och helt ärligt så tror jag att jag aldrig någonsin som ha en tjej igen. Jag trodde hon var den rätta och öppnade mig verkligen för henne, hon missbrukar det så bra och nu är jag nere på botten och hon på toppen.  Livet suger men livet går vidare..

På tal om att livet går vidare, skickat iväg ansökningarna till olika jobb. Skickade runt lite till olika städer, Norrköping, Halmstad och Stockholm. Vill verkligen inte vara här omkring nu, vill aldrig se dig mer. Det du gjorde var jävligt lågt, du visste som sagt att jag var klämd och bara ville åka men jag sa att jag älskar dig och sa till dig att hoppa in så åker vi. Det är snarare du som ska ringa efter mig men som jag sagt innan när du har kul så har du kul och tänker inte på mig. Du lär väl ringa mig om några dagar när du har tråkigt men bara så du vet så kommer jag inte sitta här och vänta. Du inser inte själv hur taskig du har varit.

juni 22, 2009. Uncategorized. Lämna en kommentar.